Minden, ami elektronika

Elektronikával hobbi szinten foglalkozó oldal

Keyboard

2019. augusztus 20. 01:31 - raptor13

Leírás

A billentyűzet funkció lehetővé teszi a 32u4 vagy SAMD micro alapú alaplapok számára, hogy a nativ USB portjukon át billentyűzetként kommunikáljanak a számítógéppel.

Megjegyzés: nem minden ASCII-karaktert lehet küldeni a billentyűzet könyvtár segítségével, főleg a nem nyomtatott karaktereket.
A könyvtár támogatja a módosító karakterek használatát. A módosító karakterek megváltoztatják egy másik gomb viselkedését, abban az esetben, ha egyszerre nyomják meg őket. Itt talál további információkat a támogatott karakterekről és azok használatáról.

Megjegyzések és figyelmeztetések

Ezek alap könyvtárak lehetővé teszik a 32u4 és SAMD alapú alaplapok (Leonardo, Esplora, Zero, Due és MKR Family) megjelenítését egérként és / vagy billentyűzetként a csatlakoztatott számítógépen.

Vigyázat:  ha az egér vagy a billentyűzet könyvtár folyamatosan fut, akkor nehéz lesz az alaplapot programozni. Az olyan funkciók, mint például a mouse.move() és a keyboard.print() mozgatják a kurzort, vagy elküldik a billentyűleütéseket egy csatlakoztatott számítógépre, és csak akkor hívják őket, ha készen állnak a kezelésre. Javasoljuk, hogy vezérlőrendszert használjon ennek a funkciónak a bekapcsolására, például fizikai kapcsolóként, vagy csak arra a meghatározott bemenetre reagálva, amelyet vezérelhet. Lásd az egér és a billentyűzet példákat a kezelés néhány módjáról.

Az egér vagy a billentyűzet könyvtár használatakor a legjobb, ha először a serial.print() segítségével teszteli a kimenetet.

Funkciók

Keyboard.begin()
Keyboard.end()
Keyboard.press()
Keyboard.print()
Keyboard.println()
Keyboard.release()
Keyboard.releaseAll()
Keyboard.write()

Lásd még

Mouse

KeyboardAndMouseControl: Az egér és a billentyűzet parancsokat demonstrálja egy programban.

KeyboardMessage: Szöveges karakterláncot küld egy gomb megnyomásakor.

KeyboardLogout: Kilép az aktuális felhasználótól a kulcsparancsokkal

KeyboardSerial: Olvas egy bájtot a soros portból, és visszaad egy billentyűleütést.

KeyboardReprogram: új ablakot nyit meg az Arduino IDE-ben, és újraprogramozza az alaplapot egy egyszerű blink programra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://electro.blog.hu/api/trackback/id/tr7015016280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.