Leírás
Az egér funkciók lehetővé teszik a 32u4 vagy SAMD mikro alapú alaplapok számára a kurzor mozgásának vezérlését egy csatlakoztatott számítógépen az alaplap natív USB portján keresztül. A kurzor pozíciójának frissítése mindig a kurzor előző helyéhez lesz viszonyítva.
Megjegyzések és figyelmeztetések
Ezek alap könyvtárak lehetővé teszik a 32u4 és SAMD alapú alaplapok (Leonardo, Esplora, Zero, Due és MKR Family) megjelenítését egérként és / vagy billentyűzetként a csatlakoztatott számítógépen.
Vigyázat: ha az egér vagy a billentyűzet könyvtár folyamatosan fut, akkor nehéz lesz az alaplapot programozni. Az olyan funkciók, mint például a mouse.move() és a keyboard.print() mozgatják a kurzort, vagy elküldik a billentyűleütéseket egy csatlakoztatott számítógépre, és csak akkor hívják őket, ha készen állnak a kezelésre. Javasoljuk, hogy vezérlőrendszert használjon ennek a funkciónak a bekapcsolására, például fizikai kapcsolóként, vagy csak arra a meghatározott bemenetre reagálva, amelyet vezérelhet. Lásd az egér és a billentyűzet példákat a kezelés néhány módjáról.
Az egér vagy a billentyűzet könyvtár használatakor a legjobb, ha először a serial.print() segítségével teszteli a kimenetet.
Funkciók
Mouse.begin()
Mouse.click()
Mouse.end()
Mouse.move()
Mouse.press()
Mouse.release()
Mouse.isPressed()
Lásd még
KeyboardAndMouseControl: Az egér és a billentyűzet parancsokat demonstrálja egy programban.
ButtonMouseControl: A kurzor mozgásának vezérlése 5 nyomógombbal.
JoystickMouseControl: A gombok megnyomásakor a számítógép kurzormozgását a Joystick-lal vezérelheti.